- Christian Elliot
18 powodów, dla których nie otrzymam szczepionki Covid
Zaktualizowano: 5 godzin temu
Kilku znajomych spytało mnie o zdanie na temat ukrytych szczepień, więc pomyślałem, że nadszedł czas, aby napisać artykuł na ten temat.
Wszyscy moi znajomi nie słyszeli większości szczegółów, którymi się podzieliłem, więc pomyślałem, że zechcesz usłyszeć niektóre z tego, co im powiedziałem.
Wiedząc, jak kontrowersyjna jest ta kwestia, część mnie wolałaby po prostu napisać o czymś innym, ale czuję, że dyskusja / wiadomości są tak jednostronne, że powinienem zabrać głos.
Jak zawsze staram się robić, obiecuję, że zrobię co w mojej mocy, aby być zrównoważonym i nie histerycznym.
Nie jestem tutaj, aby z kimkolwiek walczyć, tylko po to, aby przeprowadzić Cię przez niektóre z tego, co przeczytałem, moje powracające pytania i wyjaśnić, dlaczego nie mogę zrozumieć tych szczepionek zakaźnych.
TRZY PODSTAWOWE ZASADY DYSKUSJI
Jeśli zechcesz zająć się ze mną tym tematem, świetnie.
Oto zasady ...
Jestem bardziej niż szczęśliwy, mogąc z Tobą korespondować, jeśli ...
Szanujesz mnie i traktujesz mnie tak, jak chciałbyś być traktowany.
Zadajesz autentycznie przemyślane pytania o to, co ma dla ciebie sens.
You make your points using sound logic and don't hide behind links or the word "science."
Jeśli odpowiesz i złamiesz którąkolwiek z tych zasad, Twoje komentarze zostaną zignorowane / usunięte.
Pozwól, że powiem to ...
Nie wiem wszystkiego, ale jak dotąd nikt nie był w stanie odpowiedzieć na poniższe zastrzeżenia.
Oto powody, dla których rezygnuję ze szczepionki przeciwko COVID.
# 1: PRODUCENCI SZCZEPIONEK SĄ ODPOWIEDNI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI
Jedyną branżą na świecie, która nie ponosi odpowiedzialności za obrażenia lub zgony wynikające z ich produktów, są producenci szczepionek.
Po raz pierwszy ustanowiony w 1986 r. Ustawą National Childhood Vaccine Injury Act i wzmocniony ustawą PREP, wytwórców szczepionek nie można pozwać do sądu, nawet jeśli wykazano, że dopuścili się zaniedbania.
Twórcom szczepionek COVID zezwala się na stworzenie produktu o jednym rozmiarze dla wszystkich, bez przeprowadzania testów na subpopulacjach (tj. Ludziach z określonymi schorzeniami), a mimo to nie chcą przyjąć żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia niepożądane lub zgony ich produkty powodują.
Jeśli firma nie jest skłonna popierać swojego produktu jako bezpiecznego, zwłaszcza takiego, którego rzuciła się na rynek i pominęła testy na zwierzętach, nie chcę ryzykować z ich produktem.
Brak odpowiedzialności. Brak zaufania.
Dlatego...
# 2: KRÓTKA PRZESZŁOŚĆ FIRM SZCZEPIONKOWYCH
Cztery główne firmy, które produkują te szczepionki COVID:
Nigdy nie wprowadził szczepionki na rynek przed COVID (Moderna and Johnson & Johnson).
Są seryjnymi przestępcami (Pfizer i Astra Zeneca).
Są oboje (Johnson & Johnson).
Moderna od lat próbowała „zmodernizować nasz RNA” (stąd nazwa firmy) - ale nigdy nie udało jej się wprowadzić ŻADNEGO produktu na rynek - jak miło było dla nich, że rządowi udało się uzyskać duży zastrzyk gotówki.
W rzeczywistości wszyscy główni producenci szczepionek (z wyjątkiem Moderny) zapłacili dziesiątki miliardów dolarów odszkodowania za inne produkty, które wprowadzili na rynek, gdy wiedzieli, że te produkty spowodują obrażenia i śmierć - patrz Vioxx, Bextra, Celebrex, Thalidomide i Kilka przykładów opioidów.
Jeśli firmy farmaceutyczne świadomie decydują się na wprowadzanie na rynek szkodliwych produktów, kiedy można je pozywać, dlaczego mielibyśmy ufać produktom, za które NIE ponoszą żadnej odpowiedzialności?
Na wypadek, gdyby się nie udało, pozwolę sobie powtórzyć ... 3 z 4 producentów szczepionek COVI zostało pozwanych za produkty, które wprowadzili na rynek, mimo że wiedzieli, że wynikną z tego obrażenia i zgony.
Johnson & Johnson przegrał główne procesy sądowe w 1995, 1996, 2001, 2010, 2011, 2016, 2019 (ale warto, szczepionka J&J zawiera również tkanki z abortowanych komórek płodowych, być może temat do innej dyskusji)
Pfizer wyróżnia się największą wypłatą przestępczą w historii. Przegrali tak wiele pozwów, że trudno policzyć. Możesz sprawdzić ich raport tutaj . Może dlatego żądają, aby kraje, w których nie mają ochrony przed odpowiedzialnością, ustanowiły zabezpieczenia na pokrycie pozwów o obrażenia spowodowane szczepieniami.
Astra Zeneca podobnie przegrała tak wiele pozwów, że trudno policzyć. Oto jeden . Oto kolejny ... rozumiesz. A na wypadek, gdybyście to przegapili, firma zawiesiła szczepionkę przeciwko zakrzepicy w co najmniej 18 krajach z powodu obaw o zakrzepy krwi i całkowicie spartaczyli spotkanie z FDA, podając niezgodne liczby z ich badań.
Aha, i najwyraźniej J&J (którego szczepionka jest zatwierdzona do „użycia w nagłych wypadkach” w USA) i Astrazenca (której szczepionka jest nie zatwierdzona do „użycia w nagłych wypadkach” w USA), trochę pomieszali składniki ... w 15 milion dawek. Ups.
Powtórzę tę kwestię:
Biorąc pod uwagę zwolnienie z odpowiedzialności i burzliwą przeszłość tych firm, dlaczego mielibyśmy zakładać, że wszystkie ich szczepionki są bezpieczne i wykonane całkowicie na pokładzie?
Gdzie indziej w życiu moglibyśmy zaufać komuś o takiej reputacji?
Dla mnie ma to tyle samo sensu, co oczekiwanie, że bezlitosny, obelżywy, niewierny kochanek stanie się inną osobą, ponieważ sędzia w głębi duszy powiedział, że jest dobrym człowiekiem.
Nie. Nie ufam im.
Brak odpowiedzialności. Brak zaufania.
Oto kolejny powód, dla którego im nie ufam.
# 3: Brzydka HISTORIA PRÓB WYKONANIA SZCZEPIONEK NA KORONAWIRUS
W przeszłości podejmowano wiele prób stworzenia szczepionek wirusowych, które zakończyły się całkowitą porażką, dlatego w 2020 roku nie mieliśmy szczepionki na koronawirusa.
W latach sześćdziesiątych naukowcy podjęli próbę stworzenia szczepionki RSV (wirus syncytialny układu oddechowego) dla niemowląt.
W tym badaniu pominęli próby na zwierzętach, ponieważ nie były wtedy konieczne.
Ostatecznie zaszczepione niemowlęta zachorowały znacznie bardziej niż nieszczepione niemowlęta, gdy były narażone na działanie wirusa w naturze, przy czym 80% zaszczepionych niemowląt wymagało hospitalizacji, a dwoje z nich zmarło .
Po 2000 roku naukowcy podjęli wiele prób stworzenia szczepionek na koronawirusa.
Przez ostatnie 20 lat wszystkie kończyły się niepowodzeniem, ponieważ zwierzęta w badaniach klinicznych bardzo zachorowały i wiele z nich zmarło, podobnie jak dzieci w latach sześćdziesiątych.
Możesz przeczytać podsumowanie tej historii / nauki tutaj .
Jeśli chcesz przeczytać poszczególne badania, możesz sprawdzić te linki:
W 2004 roku próba szczepionki wywoływała zapalenie wątroby u fretek
W 2005 roku myszy i cywety zachorowały i były bardziej po szczepieniu podatne na koronawirusy
W 2012 roku fretki zachorowały i zmarły. W tym badaniu u myszy i fretek rozwinęły się choroby płuc.
W 2016 roku to badanie spowodowało również chorobę płuc u myszy.
Typowy wzorzec we wspomnianych powyżej badaniach jest taki, że dzieci i zwierzęta po szczepieniu wytworzyły piękne odpowiedzi przeciwciał.
Producenci myśleli, że trafili w dziesiątkę.
Problem pojawił się, gdy dzieci i zwierzęta zostały narażone na dziką wersję wirusa.
Kiedy to się stało, wystąpiło niewyjaśnione zjawisko zwane wzmocnieniem zależnym od przeciwciał (ADE), znane również jako choroba wzmocniona przez szczepionki (VED), w którym układ odpornościowy wytworzył „burzę cytokin” (tj. W przeważającej mierze zaatakował organizm), a dzieci / zwierzęta zmarły.
Oto długotrwały problem ...
Twórcy szczepionek nie mają danych, które sugerowałyby, że ich pospieszne szczepionki przezwyciężyły ten problem.
Innymi słowy, nigdy wcześniej żadna próba stworzenia szczepionki na koronawirusa nie zakończyła się sukcesem, ani technologia terapii genowej, czyli „szczepionki” mRNA, nie została bezpiecznie wprowadzona na rynek, ale hej, skoro miały miliardy dolarów funduszy rządowych, ja Jestem pewien, że to rozgryzli.
Tyle że nie wiedzą, czy mają ...
# 4: „LUKI W DANYCH” PRZEDŁOŻONE FDA PRZEZ PRODUCENTÓW SZCZEPIONEK
Kiedy twórcy szczepionek przedłożyli swoje dokumenty do FDA w celu uzyskania zezwolenia na użycie w sytuacjach nadzwyczajnych (Uwaga: EUA to nie to samo, co pełne zatwierdzenie przez FDA), wśród wielu "luk w danych", które zgłosili, było to, że nie mają nic w swoich badaniach, które sugerowałyby, że przezwyciężyli ten nieznośny problem choroby wzmocnionej szczepionkami.
Po prostu nie wiedzą - tj. Nie mają pojęcia, czy szczepionki, które zrobili, spowodują również taką samą burzę cytokin (i zgony), co poprzednie próby stosowania takich produktów.
Jak podkreśla Joseph Mercola ...
„ Wcześniejsze próby opracowania leku na bazie mRNA przy użyciu nanocząsteczek lipidów nie powiodły się i musiały zostać porzucone, ponieważ przy zbyt małej dawce lek nie przynosił efektu, a przy zbyt dużej dawce stał się zbyt toksyczny. Oczywiste pytanie brzmi: Co się zmieniło, co teraz sprawia, że ta technologia jest wystarczająco bezpieczna do masowego użytku? ”
Jeśli to nie jest wystarczająco alarmujące, oto inne luki w danych - tj. Nie ma danych sugerujących bezpieczeństwo lub skuteczność w odniesieniu do:
Każda osoba w wieku poniżej 18 lat lub starsza niż 55 lat
Matki w ciąży lub karmiące
Stany autoimmunologiczne
Osoby z obniżoną odpornością
Brak danych o transmisji COVID
Brak danych dotyczących zapobiegania śmiertelności powodu z COVID
Brak danych dotyczących czasu trwania ochrony przed COVID
Trudno w to uwierzyć, prawda?
Jeśli myślisz, że zmyślam, lub chcesz zobaczyć rzeczywiste dokumenty przesłane do FDA przez Pfizer i Moderna w celu ich Autoryzacji w sytuacjach awaryjnych, możesz sprawdzić to lub to odpowiednio. Luki w danych można znaleźć, zaczynając odpowiednio od strony 46 i 48.
Na razie zwróćmy oczy na surowe dane, których producenci szczepionek przedłożyli do zezwolenia na stosowanie w nagłych wypadkach.
# 5: BRAK DOSTĘPU DO NIEZBĘDNYCH DANYCH Z BADAŃ
Czy chciałbyś zobaczyć nieprzetworzone dane, które wygenerowały roszczenia „skuteczne w 90% i 95%”, które są reklamowane w wiadomościach?
Ja też...
Ale nie pozwalają nam zobaczyć tych danych.
Jak wskazano w BMJ , coś w stwierdzeniach dotyczących skuteczności Pfizer i Moderna pachnie naprawdę śmiesznie.
Wystąpiło „łącznie 3410 przypadków podejrzanego, ale niepotwierdzonego covid-19 w całej populacji badanej, 1594 wystąpiło w grupie zaszczepionej w porównaniu z 1816 w grupie placebo”.
Czekaj, co?
Czy nie udało im się zrobić nauki w swoich badaniach naukowych, nie weryfikując głównej zmiennej?
Czy nie mogliby przetestować tych „podejrzanych, ale niepotwierdzonych” przypadków, aby dowiedzieć się, czy zostały one wykryte?
Najwyraźniej nie.
Dlaczego nie przetestować wszystkich 3410 uczestników ze względu na dokładność?
Czy możemy tylko zgadywać, że nie przeprowadzili testów, ponieważ zniweczyłoby to ich twierdzenia o „skuteczności w 90–95%”?
Gdzie jest FDA?
Czy nie byłoby rozsądne, gdyby FDA oczekiwała (zażądała), że twórcy szczepionek przetestują ludzi, którzy mają „objawy podobne do wirusa” i udostępnią ich surowe dane, tak aby osoby trzecie mogły zbadać, w jaki sposób producenci uzasadnili te liczby?
Chodzi mi o to, że tylko każdy obywatel świata, który próbujemy zdobyć, bierze te eksperymentalne produkty ...
Dlaczego FDA tego nie wymagała? Czy nie jest to w każdym razie cały cel FDA?
Dobre pytanie.
Lisy pilnujące kurnika?
Wygląda jak to.
Brak odpowiedzialności. Brak zaufania.
# 6: BRAK DŁUGOTERMINOWYCH TESTÓW BEZPIECZEŃSTWA
Oczywiście w przypadku produktów, które są na rynku dopiero od kilku miesięcy, nie mamy długoterminowych danych dotyczących bezpieczeństwa.
Innymi słowy, nie mamy pojęcia, co ten produkt zrobi w organizmie za miesiące lub lata - dla KAŻDEJ populacji.
Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe zagrożenia (ryzyko, które niosą ze sobą WSZYSTKIE produkty farmaceutyczne), czy nie byłoby rozsądnie poczekać, aby zobaczyć, czy rzeczywiście udało się uniknąć najgorszych scenariuszy?
Czy nie miałoby sensu chcieć wypełnić te nieznośne „luki w danych”, zanim spróbujemy dać to każdemu mężczyźnie, kobiecie i dziecku na planecie?
Cóż ... to miałoby sens, ale aby mieć te dane, muszą przetestować je na ludziach, co prowadzi mnie do następnego punktu ...
# 7: BRAK POŚWIADCZONEJ ZGODY
Większość osób przyjmujących szczepionkę nie wie, że ponieważ produkty te są nadal w fazie badań klinicznych, każdy, kto dostanie szczepionkę, jest teraz częścią badania klinicznego.
Są częścią eksperymentu.
Ci (jak ja), którzy tego nie przyjmują, są częścią grupy kontrolnej.
Czas pokaże, jak wyjdzie ten eksperyment.
Ale możesz zapytać, czy szczepionki wyrządzają szkody, czy nie widzielibyśmy tego w wiadomościach?
Z pewnością FDA wkroczyłaby i wstrzymała dystrybucję?
Cóż, gdyby działał system zgłaszania zdarzeń niepożądanych, może byłoby inaczej.
# 8: ZGŁASZANIE NIEPOŻĄDANYCH REAKCJI I ŚMIERCI
Według badań przeprowadzonych przez Harvard (na zlecenie naszego rządu) mniej niż 1% wszystkich niepożądanych reakcji na szczepionki trafia do National Vaccine Adverse Events Reports System (VAERS) - przeczytaj stronę 6 pod powyższym linkiem.
Chociaż problemy z VAERS nie zostały naprawione (o czym można przeczytać w tym liście do CDC ), w chwili pisania tego tekstu VAERS zgłasza ponad 2200 zgonów z obecnych szczepionek COVID, a także blisko 60 000 działań niepożądanych.
„Opublikowane dzisiaj dane VAERS pokazały 50 861 zgłoszeń zdarzeń niepożądanych po szczepionkach COVID, w tym 2249 zgonów i 7726 poważnych obrażeń w okresie od 14 grudnia 2020 r. Do 26 marca 2021 r.”
A liczby te nie obejmują (co jest obecnie) 578 przypadków porażenia Bella .
Jeśli te liczby nadal stanowią tylko 1% wszystkich działań niepożądanych (lub 0,8 do 2% wyników tego badania opublikowanych niedawno w JAMA), możesz obliczyć, ale to równa się około 110,00 do 220 000 zgonów. od dotychczasowych szczepionek i absurdalną liczbę działań niepożądanych.
Założę się, że nie widziałeś tego w wiadomościach.
Ta liczba zgonów byłaby obecnie nadal niższa niż 424 000 zgonów z powodu błędów medycznych, które zdarzają się każdego roku (o których prawdopodobnie również nie słyszysz), ale nie mamy jeszcze nawet sześciu miesięcy na wprowadzenie tych szczepionek.
Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się problemom z systemem raportowania VAERS, możesz to sprawdzić lub to sprawdzić .
Ale potem jest mój następny punkt, w którym można się spierać, że te szczepionki zakaźne wydają się bezcelowe ...
# 9: SZCZEPIONKI NIE ZATRZYMUJĄ TRANSMISJI ANI INFEKCJI
Czekaj, co?
Czy te szczepionki nie mają być tym, na co czekaliśmy, aby „wrócić do normalności”?
Nie.
Jak myślisz, dlaczego otrzymujemy te wszystkie sprzeczne informacje o potrzebie zachowania dystansu społecznego i noszenia masek PO otrzymaniu szczepionki?
Powodem jest to, że te szczepionki nigdy nie zostały zaprojektowane, aby zatrzymać przenoszenie lub infekcję.
Jeśli mi nie wierzysz, odsyłam Cię ponownie do dokumentów przesłanych do FDA, do których odsyłam powyżej.
Głównym punktem końcowym (celem szczepionek) jest złagodzenie objawów.
Brzmi jak każdy inny lek na rynku, prawda?
To wszystko ... zmniejszenie objawów jest wielką korzyścią, na którą czekaliśmy.
Czy to wydaje się całkowicie bezcelowe dla nikogo oprócz mnie?
Nie powstrzyma nas to przed rozprzestrzenianiem się wirusa.
Nie może powstrzymać wirusa przed zainfekowaniem nas, gdy już go mamy.
Uzyskanie szczepionki to zaakceptowanie całego ryzyka związanego z tymi eksperymentalnymi produktami, a najlepsze, co może zrobić, to zmniejszenie objawów?
Do licha, jest wiele innych rzeczy, które mogę zrobić, aby złagodzić objawy, które nie obejmują przyjmowania tego, co wydaje się być naprawdę ryzykownym produktem.
A teraz następne logiczne pytanie:
Jeśli jesteśmy zaniepokojeni bezobjawowych rozrzutnik, nie szczepionka uczynić go bardziej prawdopodobne, że tworzymy bezobjawowe rozprzestrzeniania?
Jeśli rzeczywiście zmniejsza objawy, każdy, kto go zachoruje, może nawet nie wiedzieć, że jest chory, a tym samym jest bardziej podatny na rozprzestrzenianie wirusa, prawda?
Co więcej, słyszałem, jak wiele osób mówi, że skutki uboczne szczepionki (zwłaszcza drugiej dawki) są gorsze niż złapanie covidu.
Tego też nie rozumiem.
Podjąć ryzyko.
Żadnej ochrony.
Cierpią z powodu skutków ubocznych szczepionek.
Noś maskę i zachowaj dystans społeczny ...
I nadal możesz rozprzestrzeniać wirusa.
Co?
Pogarsza się.
# 10: LUDZIE ŁAPIĄ SIĘ Z NARZĘDZIAMI CAŁKOWITYM PO SZCZEPIENIU
Porozmawiaj o wpadce.
Zostajesz zaszczepiony i nadal łapiesz COVID.
To się dzieje w stanie Waszyngton
To się dzieje w Nowym Jorku
To się dzieje w Michigan
To się dzieje na Hawajach
Dzieje się to również w kilku innych stanach .
Zdarzyło się to 80% z 35 zakonnic, które otrzymały szczepionkę w Kentucky . Nawiasem mówiąc, dwóch z nich zginęło.
W rzeczywistości to zjawisko prawdopodobnie ma miejsce wszędzie, ale to właśnie one trafiają do wiadomości teraz.
Biorąc pod uwagę powyższe powody (i to, co poniżej), być może nie jest to dla ciebie zaskoczeniem, ale szkoda, jeśli myślałeś, że szczepionka jest tarczą, która zapewnia ci bezpieczeństwo.
To nie jest.
Nigdy o to nie chodziło.
Jeśli 66% pracowników służby zdrowia w Los Angeles zamierza opóźnić lub pominąć szczepionkę ... może też nie są pod wrażeniem pospiesznej nauki.
Może obserwują podejrzane sposoby zgłaszania zgonów i przypadków ...
# 11: OGÓLNY WSKAŹNIK ŚMIERCI ZWIĄZANYCH Z COVID
Według danych CDC covid ma 99,74% wskaźnik przeżycia.
Dlaczego miałbym ryzykować produkt, który nie powstrzymuje infekcji lub transmisji, aby pomóc mi przezwyciężyć przeziębienie, które ma 0,26% szans na zabicie mnie - w rzeczywistości w moim przedziale wiekowym jest około 0,1% szansy zabicia mnie (i 0,01% szans na zabicie moich dzieci), ale nie dzielmy się tutaj włosami.
Z tak niskim słupkiem (wskaźnikiem śmiertelności) będziemy blokowani każdego roku ... tj. Na zawsze.
Ale czekaj, a co z ponad 500 000 zgonów, to jest niepokojące, prawda?
Cieszę się, że zapytałeś.
# 12: WYDŁUŻONE LICZBY ŚMIERCI COVID
Coś w tym dziwnie pachnie.
Nigdy wcześniej w historii aktów zgonu nasz rząd nie zmienił sposobu zgłaszania zgonów.
Dlaczego teraz, czy każdego, kto umiera z zgłaszamy chorobą zakaźną w swoim ciele jako zmarłego z choroby , raczej powodu współistniejącej, która faktycznie odebrała im życie?
Do czasu ujawnienia wszystkich koronawirusów (zwykłych przeziębień) nigdy nie wymieniono jako głównej przyczyny śmierci, gdy ktoś zmarł z powodu choroby serca, raka, cukrzycy, chorób autoimmunologicznych lub innych poważnych chorób współistniejących.
The Choroba została uznana za przyczynę śmierci i mylących czynnikiem jak grypa czy zapalenie płuc był wymieniony w osobnej linii.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć tę liczbę, zarówno WHO, jak i CDC zmieniły swoje wytyczne w taki sposób, że osoby podejrzane lub prawdopodobne (ale nigdy nie zostały potwierdzone) o śmierci z powodu COVID, są również uwzględnione w liczbie zgonów.
Poważnie?
Jeśli mamy to zrobić, to czy nie powinniśmy cofać się i zmieniać liczb wszystkich minionych sezonów przeziębienia i grypy, abyśmy mogli porównać jabłka do jabłek, jeśli chodzi o wskaźniki śmiertelności?
Według własnych danych CDC (przewiń w dół do sekcji „Choroby współistniejące i inne schorzenia”) tylko 6% zgonów przypisywanych covid to przypadki, w których covid wydaje się być jedynym problemem.
Innymi słowy, zmniejsz liczbę zgonów, które widzisz w wiadomościach o 94%, a uzyskasz prawdopodobnie rzeczywistą liczbę zgonów spowodowanych tylko zakodowaniem.
Nawet jeśli były dyrektor CDC ma rację, a covid-19 był wirusem ulepszonym laboratoryjnie (patrz Powód # 14 poniżej), śmiertelność wynosząca 0,26% jest nadal zgodna ze wskaźnikiem śmiertelności wirusów, który co roku krąży wokół planety.
Jest jeszcze ten facet Fauci.
Naprawdę chciałbym mu zaufać, ale poza tym, że nie wyleczył ani jednego zakaźnego pacjenta ... prawdopodobnie powinieneś wiedzieć ...
# 13: FAUCI I SZEŚĆ INNYCH Z PATENTÓW WŁASNYCH NIAID W SZCZEPIONCE MODERNA
Dzięki ustawie Bayh-Dole Act pracownicy rządowi mogą zgłaszać patenty na wszelkie badania, które prowadzą, korzystając z finansowania podatnika.
Tony Fauci jest właścicielem ponad 1000 patentów (zobacz ten film, aby uzyskać więcej informacji ) , w tym patentów wykorzystanych w szczepionce Moderna ... na którą zatwierdził finansowanie rządowe .
W rzeczywistości NIH (którego częścią jest NIAID) twierdzi, że jest współwłasnością szczepionki Moderna.
Czy ktokolwiek inny postrzega to jako POWAŻNY konflikt interesów, czy nawet przestępstwo?
Mówię kryminał, ponieważ jest też ten nieznośny problem, który sprawia, że jestem jeszcze bardziej nieufny wobec Fauci, NIAD i ogólnie NIH.
# 14: FAUCI JEST NA GORĄCYM SIEDZENIU W BADANIACH NIELEGALNYCH WZROSTÓW FUNKCJONALNOŚCI
Co to są badania dotyczące „wzmocnienia funkcji”?
To tam naukowcy próbują sprawić, by wirusy nabrały funkcji - tj. Uczynić je bardziej zdolnymi do przenoszenia i bardziej śmiercionośnymi.
Brzmi przynajmniej trochę nieetycznie, prawda?
Jak mogłoby to być pomocne?
Nasz rząd zgodził się i zakazał tej praktyki.
Więc co zrobił NIAID kierowany przez Fauciego?
Przenieśli i zlecili badania nad zyskiem funkcji (co najmniej w koronawirusach) do Chin - w ramach grantu w wysokości 600 000 USD.
Możesz zobaczyć więcej szczegółów, w tym ważne kalendarium tych wydarzeń w tym fantastycznie dobrze zbadanym dokumencie .
Panie Fauci, musi pan coś wytłumaczyć ... i mam nadzieję, że kamery nagrywają, kiedy trzeba będzie bronić swoich działań.
Na razie zwróćmy naszą uwagę z powrotem na wirusa ...
# 15: WIRUS WCIĄŻ SIĘ MUTUJE
Wirus nie tylko (jak wszystkie wirusy) nadal mutuje, ale według światowej sławy twórcy szczepionek, Geerta Vandena Bossche'a (którego spotkasz poniżej, jeśli go nie znasz) mutuje mniej więcej co 10 godzin .
Jak, u licha, będziemy nadal tworzyć szczepionki, aby nadążyć za tym poziomem mutacji?
Nie były.
Czy może to również wyjaśniać, dlaczego w pełni zaszczepieni ludzie nadal łapią COVID?
Dlaczego, biorąc pod uwagę, że naturalna odporność nigdy ostatecznie nie zawiodła ludzkości, nagle jej nie ufamy?
Dlaczego, jeśli zadam pytania, takie jak powyższe, lub opublikuję linki, takie jak te, które znajdziesz powyżej, czy moje myśli zostaną usunięte ze wszystkich głównych platform mediów społecznościowych?
To prowadzi mnie do następnego niepokojącego problemu, który mam z tymi szczepionkami.
# 16: CENNIK ... I CAŁKOWITY BRAK DEBATY NAUKOWEJ
Nie mogę się powstrzymać od tego, że robię się złośliwy, więc pociesz mnie.
Jak ci się podobały te wszystkie intensywne debaty, transmitowane przez telewizję w kraju i na całym świecie, prowadzone przez urzędników służby zdrowia i transmitowane jednocześnie w każdej większej stacji informacyjnej?
Czyż nie było wspaniale usłyszeć od najlepszych umysłów medycyny, wirusologii, epidemiologii, ekonomii i wakcynologii z całego świata, którzy energicznie iz szacunkiem debatowali nad rzeczami, takimi jak:
Blokady
Noszenie maski
Dystans społeczny
Badania skuteczności i bezpieczeństwa szczepionek
Jak zbadać podatność na obrażenia wywołane szczepionką
Terapeutyki (tj. Opcje leczenia inne niż szczepionki)
Czy nie było wspaniale widzieć, jak urzędnicy zdrowia publicznego (którzy nigdy nikogo nie leczyli COVID) zostali zakwestionowani w ich „nauce”.
Czyż nie było wspaniale widzieć, jak panel FDA publicznie grillował twórców szczepionek w czasie największej oglądalności, gdy stali w gorącym miejscu trudnych pytań dotyczących produktów, za które nie ponoszą odpowiedzialności?
Och, czekaj ... nie widziałeś tych debat?
Nie, nie zrobiłeś tego ... ponieważ nigdy się nie wydarzyły.
Zamiast tego stało się ostrą cenzurą wszystkich narracji z wyjątkiem jednej.
Jak na ironię, Mark Zuckerberg może kwestionować bezpieczeństwo szczepionek , ale ja nie mogę?
Hipokryta?
Kiedy pierwsza poprawka stała się sugestią?
To PIERWSZY Znak zmiany - ten, który nasi założyciele uznali za najważniejszy.
Skoro tak wiele jest do stracenia, dlaczego karmi się tylko jedną narrację ... czy nie powinno się wysłuchać wielu perspektyw i poddać ich profesjonalnej debacie?
CO STAŁO SIĘ Z NAUKĄ?
Co się stało z naukową metodą podważania naszych założeń?
Co się stało z ożywioną debatą w tym kraju, a przynajmniej w społeczeństwie zachodnim?
Dlaczego ktokolwiek, kto nie zgadza się z WHO lub CDC, został tak mocno ocenzurowany?
Czy nauka o zdrowiu publicznym jest teraz religią, czy też nauka ma dotyczyć debaty?
Jeśli ktoś mówi, że „nauka jest ustalona”, to wiem, że mam do czynienia z kimś o zamkniętym umyśle.
Z definicji nauka (zwłaszcza biologia) jest nigdy nie ustalona.
Gdyby tak było, byłby to dogmat, a nie nauka.
OK, zanim się zbytnio zdenerwuję, powiem to ...
CHCĘ BYĆ DOBRYM OBYWATELEM
Naprawdę.
Jeśli blokady działają, chcę wykonać swoją część i zostać w domu.
Jeśli maski działają, chcę je nosić.
Jeśli dystans społeczny jest skuteczny, chcę się podporządkować.
Ale jeśli są dowody, że ich nie ma ( na przykład maski ), chcę również usłyszeć te dowody.
Jeśli wysoko wykwalifikowani naukowcy mają różne opinie, chcę wiedzieć, co myślą.
Chcę mieć szansę wysłuchania ich argumentów i podjęcia decyzji.
Nie wydaje mi się, że jestem najmądrzejszą osobą na świecie, ale myślę, że potrafię myśleć.
Może jestem dziwny, ale jeśli ktoś jest ocenzurowany, to NAPRAWDĘ chcę usłyszeć, co myślą.
Prawda?
Do wszystkich moich przyjaciół, którzy nie mają problemu z cenzurą, czy będziecie mieli taką samą opinię, gdy to co , waszym zdaniem jest ocenzurowane?
Czy cenzura nie jest techniką dyktatorów, tyranów i chciwych, żądnych władzy ludzi?
Czy to nie znak, że ci, którzy dokonują cenzury, wiedzą, że to jedyny sposób, w jaki mogą wygrać?
A co by było, gdyby człowiek, który całe życie spędził na opracowywaniu szczepionek, byłby skłonny postawić na szali całą swoją reputację i wezwać wszystkich światowych liderów do natychmiastowego zaprzestania szczepień zakaźnych z powodu problemów z nauką?
Co by się stało, gdyby opowiedział się za otwartą debatą naukową na arenie międzynarodowej?
Chcesz usłyszeć, co ma do powiedzenia?
Czy chciałbyś zobaczyć debatę, o którą prosi?
# 17: WIODĄCY NA ŚWIECIE SZCZEPIONKI DŹWIĘKUJE ALARM ...
Oto, co może być największym powodem, dla którego ta szczepionka COVID nie ma dla mnie sensu.
Kiedy ktoś, kto jest bardzo zwolennikiem szczepień, który całą swoją karierę zawodową spędził na nadzorowaniu rozwoju szczepionek, krzyczy ze szczytów gór, że mamy poważny problem, myślę, że powinien zostać wysłuchany.
Jeśli to przegapiłeś i jeśli chcesz to obejrzeć, oto Geert Vanden Bossch e , wyjaśniający:
Dlaczego szczepionka przeciwko wirusowi COVID może wywierać tak dużą presję na wirusa, że przyspieszamy jego zdolność do mutacji i stania się bardziej śmiercionośnym.
Dlaczego szczepionki przeciwko COVID mogą tworzyć wirusy odporne na szczepionki (podobne do bakterii opornych na antybiotyki).
Dlaczego, z powodu wcześniejszych problemów ze wzmocnieniem zależnym od przeciwciał, możemy spodziewać się zdarzenia masowego w ciągu najbliższych kilku miesięcy / lat.
Jeśli chcesz zobaczyć / poczytać o drugiej i dłuższej rozmowie z Vandenem Bossche, w której zadano mu kilka trudnych pytań, możesz to sprawdzić .
Jeśli połowa z tego, co mówi, spełni się, te szczepionki mogą być najgorszym wynalazkiem wszechczasów.
Jeśli nie podoba ci się jego nauka, weź ją ze sobą.
Jestem tylko posłańcem.
Ale mogę też osobiście porozmawiać z covidem.
# 18: JUŻ MIAŁEM COVID
Nie podobało mi się to.
To było okropne przeziębienie przez dwa dni:
Nieubłagane bóle pośladków / krzyża
Bardzo niska energia.
Niska gorączka.
To było dziwne, nie czuć niczego przez kilka dni.
Tydzień później kawa nadal smakowała trochę „nie”.
Ale przeżyłem.
Teraz okazuje się (jak zawsze), że mam piękną, naturalną odporność na całe życie ...
... nie jest to coś, co prawdopodobnie minie w ciągu kilku miesięcy, jeśli dostanę szczepionkę.
W moim ciele i moim domu covid się skończył.
Faktycznie, teraz, gdy już to miałem, istnieją dowody na to, że szczepionka przeciwko zakaźnemu wirusowi może być bardziej niebezpieczna dla mnie .
To nie jest ryzyko, które jestem gotów podjąć.
W PODSUMOWANIU
Powyższe to tylko moje powody, dla których nie chcę szczepionki.
Może moje powody mają dla ciebie sens, może nie.
Cokolwiek ma dla ciebie sens, miejmy nadzieję, że nadal możemy być przyjaciółmi.
Myślę, że łączy nas o wiele więcej niż to, co nas dzieli.
Wszyscy chcemy żyć w świecie wolności.
Wszyscy chcemy zrobić swoją część, aby pomagać innym i dobrze żyć.
Wszyscy chcemy mieć prawo do wyrażania naszych opinii bez obawy, że zostaniemy ocenzurowani lub zaciekle zaatakowani.
Wszyscy zasługujemy na dostęp do faktów, abyśmy mogli podejmować świadome decyzje.
Zgadzam się lub nie zgadzam się ze mną; Nie będę cię traktować inaczej.
Jesteś człowiekiem tak samo godnym miłości i szacunku, jak każdy inny.
Za to pozdrawiam i szczerze życzę wszystkiego najlepszego.
Mam nadzieję, że te informacje okazały się pomocne.
Jeśli tak, podziel się nim.
Jeśli nie, nie krępuj się (uprzejmie) daj mi znać, co nie miało dla ciebie sensu, a ja również z przyjemnością wysłucham twoich myśli.
Zachowaj ciekawość i pokorę.
Do następnego razu,
chrześcijanin
PS. Jeśli uważasz, że dobrze przestudiowałem ten temat, zastanów się, ile myślałem, aby pomóc Ci w utrzymaniu zdrowia . Pomaganie ludziom w ich zdrowiu jest tym, co robię przez cały dzień, każdego dnia.
PPS. Zdrowia nie można wstrzyknąć, ale można na nie zarobić .
Amazing. Perfectly said. Thank you for this gem!
THANK YOU— THANK YOU
Thank you for this!
I agree with you 100%. Personally after having vaccine caused injuries myself, I am very weary of efficacy and purity of ingredients and liablilty of companies.... especially now, basically, I wont even use J&J products on my skin due to allergic reaction.
One thing I often feel concern about is the fact of viral “shedding”... can someone who has been vaccinated shed the virus to others around them?
Do you know of any scientific proof of this or research sources?
Thanks!
This is the best article on covid and vaccins that I came across.Transparant,complete and great exposure of all the (pharmaceutical) interests at play.Thanks so much for Your thorough research!
Ingrid van de Ven,Amsterdam,
Thank you for your
Impermanent alas, are all formations!🇨🇦
"No liability, no trust" is enough for me.
Thank you! I have a friend who had a stroke 9 days after his second Pfizer shot. While in the hospital not one medical professional even mentioned the possibility it was tied to the vaccine. I told him about the blood clotting issues and I'm hoping he'll report it. It's worse then we know. This article is the best information I've seen on the subject. Thanks again!
Go to www.publicsafety411.com then click the badge. We have the largest evidence-based database in the United States exposing the virus, vaccine and pandemic agenda. All facts, hard evidence and documents. Please email us because we would like to speak with you. YOUR ARTICLE IS THE STRONGEST I HAVE EVER SEEN and we can share quite a bit that verifies your points.
Triple board certified Dr. Zach Bush, MD:
https://youtu.be/f6zb5rXgRvs
https://youtu.be/TEb33U0hHxM
https://youtu.be/1hZ4AotgJGI
THESE ARE NOT VACCINES , THEY ARE MEANT TO GENETICALLY MODIFY YOUR BODY SO THAT YOU DIE IN 3 MONTHS TO 5 YEARS DEPENDING UPON YOUR BODY STRUCTURE. THESE ARE NEW MICROBIOLOGY TECHNOLOGIES TO SLOWLY KILL A PERSON AND DEPOPULATE THE EARTH.
AS I SHARED THIS ON FB
A LEAP of FAITH for the GOD’s of Science to SAVE YOU?
Before YOU or your LOVED ONES TAKE THE SHOT... or the 2nd KILLSHOT... PLEASE TAKE A MOMENT TO EDUCATE YOUR SELF WITH REALITY!
I SHARE THIS BECAUSE I CARE XOXO DEANO please copy and forward to your sphere as you are so inclined
https://www.deconstructingconventional.com/post/18-reason-i-won-t-be-getting-a-covid-vaccine
LOL I was able to share this on Face Book and their FACT CHECK FOUND ONE FACT... THEY CLAIM IS FALSE that the CDC stated that only 6% of all COVID DEATHS was the result of just COVID... THAT SAYS IT ALL... Research the links in this article then LOVE IT OR HATE IT ITS YOUR FREE WILL TO DO YOU... FAUCI & GATES the WHO the CDC along with Phizer, Moderna, J&J etc... ARE FALSE GOD’s
Choose Whom You will Serve
15And if it seem evil unto you to serve the LORD, choose you this day whom ye will serve; whether the gods which your fathers served that were on the other side of the flood, or the gods of the Amorites, in whose land ye dwell: but as for me and my house, we will serve the LORD. JOSHUA CHAPTER 24 KJV (kingjamesbibleonline.org)
Ephesians 6:10 Context
7With good will doing service, as to the Lord, and not to men: 8Knowing that whatsoever good thing any man doeth, the same shall he receive of the Lord, whether he be bond or free. 9And, ye masters, do the same things unto them, forbearing threatening: knowing that your Master also is in heaven; neither is there respect of persons with him. 10Finally, my brethren, be strong in the Lord, and in the power of his might. 11Put on the whole armor of God, that ye may be able to stand against the wiles of the devil. 12For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places. 13Wherefore take unto you the whole armor of God, that ye may be able to withstand in the evil day, and having done all, to stand.
"If 66% of healthcare workers in L.A. are going to delay or skip the vaccine...maybe they aren't wowed by the rushed science either.
Maybe they are watching the shady way deaths and cases are being reported..." Sure sounds really simple when you leave out a ton of relevant information! Yes, in November 2020, a report was published with responses from LA healthcare workers. But the surveys were filled out between September and October, BEFORE Phase 3 data was concluded and shared by pharma companies manufacturing the vaccines. At the time, 66.5% reported that they would delay their vaccination. DELAY, not "SKIP." Huge difference. You probably also missed the part of the report: "We averaged a 9-statement Likert scale matrix scored from 1 (“strongly disagree”) to 5 (“strongly agree”) and found respondents overwhelmingly confident about vaccine safety (4.47); effectiveness (4.44); importance, self-protection, and community health (4.67)." https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.11.18.20234468v1 Not only are intentionally misleading with omission of relevant data, you're also drawing conclusions that are demonstrably false. Unsurprisingly, once armed with information from the pharma company Phase 3 reports, the majority of these confident healthcare workers were no longer interested in delaying their vaccines:"By the end of February, the county said, 69 percent of health care workers in those facilities — including 78 percent of nursing home and long-term care facilities staffs — had received at least one shot of vaccine." https://www.nytimes.com/2021/03/03/us/los-angeles-county-health-care-workers.html
Great article and enjoyed the read and agree with a lot of what was said. Also, take a look at this great video by Dr. Mike Yeadon if you’ve not already seen it. He disagrees about the seriousness of variants which the media hype up. See https://youtu.be/Ay12R0e_7WM while it still lasts.
Please make this available to post on Instagram! More people need to read this!
This was so great to read, and so helpful to pass along so I don’t have to argue or go into why I don’t want to get the vaccine, to almost everyone I encounter who should have no input whatsoever into my medical health or information. When did that start happening?
One question I do have for you, I’ve been wondering this, now that we’re seeing what is cleverly phrased by the media as ‘breakthroughs’ in the people vaccinated becoming infected with the virus, not ‘breakdowns’ as they should be called, do you have any feeling as to whether the shot is possibly creating the virus in the person? Then they get sick with covid, not having been infected by another person but by the actual ingredients present in the shot and their body’s reaction to it? Could that be happening?
Excellent!!! Thank you so much!!
Amen to EVERYTHING you’ve mentioned here!
THANK YOU CHRISTIAN!!! Soooo much...You basically took every article that I had to search hard and long for and got them all into this article. My husband looks at me like I'm crazy when I try to tell him basically ALL of what you said here in piece work as I find it online (which isn't easy with all of the censoring). Now I can send him your blog, with links, and see what he comes up with to challenge you! LOL! He's pro vaccine even though he agreed not to get it since I'm so passionate about keeping my husband alive and well! I have him taking supplements/eating extremely well and getting outdoors. I'd like him to exercise more but we're still working on that. You've made my life so much easier.
You arent weird.